Sūdzības, pretenzijas, palīdzība

Kā es varu pieteikt sūdzību vai pretenziju? Kāds ir to izskatīšanas termiņš?

Aģentūra saņem Klientu sūdzības un pretenzijas tikai rakstveidā uz e-pastu info@demareadmare.lv. Lūgums norādīt savu tālruņa numuru, lai mēs varētu operatīvi sazināties ar Jums detaļu noskaidrošanai vai citiem mērķiem. Sūdzības un pretenzijas tiek izskatītas saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu, to izskatīšanas termiņš ir 10 dienas.

 

Vai es varu griezties pie Jums pie palīdzības, ja iestājies apdrošināšanas gadījums?

Nē, Aģentūra nepieņem pieteikumus apdrošināšanas atlīdzības izmaksai, iestājoties apdrošināšanas gadījumam. Šajās situācijās Jums jāsazinās ar Apdrošināšanas sabiedrību tās noteiktajā kārtībā un termiņos. 

 

Aģentūra neatbild un nepieņem sūdzības un pretenzijas attiecībā uz Apdrošināšanas sabiedrību lēmumiem par apdrošināšanas atlīdzības izmaksāšanu vai atteikumu izmaksāt apdrošināšanas atlīdzību, kā arī par Jūsu pieteikumu apdrošināšanas atlīdzības izmaksai pieņemšanas un izskatīšanas gaitu. 

 

Vai ir vērts griezties pie Jums ar sūdzību vai pretenziju?

Lai gan mēs izskatīsim un atbildēsim uz visām Jūsu sūdzībām un pretenzijām, īstenībā, tas būtu ārkārtīgi rets gadījums, kad tā būtu Aģentūras kompetencē un atbildībā. Tā kā Jūs slēdzat līgumu ar Apdrosināšanas sabiedrību, vairumā gadījumu Aģentūra sūdzību un pretenziju izskatīšanas gaitās nenodrošinās komunikāciju ar Apdrošināšanas sabiedrību, tas Jums būs jādara pašiemLūdzam Jūs pirms sūdzības vai pretenzijas nosūtīšanas Aģentūrai izsvērt tās reālo adresātu, lai nodrošinātu, ka Jūsu sūdzības vai pretenzijas izskatīšana tiek izskatīta optimālajos termiņos.

Pieraksties mūsu jaunumiem:
Seko mums: Facebook Linked In В контакте

Sazinies ar mums
Drošības kods
No 2021. gada 1. oktobra ieceļošanai Apvienotajā Karalistē ES pilsoņiem tiek atzīta tikai pase, ID kartes vairs netiks atzītas par derīgu ceļošanas dokumentu. Vairāk informācijas lūdzam skatīt mūsu vietnes ziņās.