HRS.com

Vai HRS cenas attiecas uz personu vai uz istabu?

HRS cenas vienmēr attiecas uz vienu istabu vienai naktij, t.i. uz vienvietīgu istabu un uz divvietīgu istabu. Rezervējot HRS ir citādāk nekā tūrisma katalogos vai tūrisma interneta lappusēs, kur cenas vienmēr attiecas uz personu. Atsevišķi minētā brokastu cena, saprotams, attiecas vienmēr uz vienu personu un vienu pārnakšņošanu.

 

Vai man jābrokasto viesnīcā, ja norādīta numura cena plus brokastis?

Nē, tāds pienākums neeksistē. Jūs katrā laikā varat izlemt uz vietas, vai Jūs gribat brokastot vai nē.

 

Vai uzrādītās HRS istabu cenas ir garantētas ikreizējai rezervēšanai?

Jā. Katra cena, kuru Jūs redzat Jūsu izvēlētajā viesnīcā, Jums rezervējot ir garantēta. Šī cena tiek uzrādīta tanī valūtā, kurā viesnīca sastāda rēķinu, t.i., tanī naudā, ar kuru Jūs samaksāsiet uz vietas par istabu. Šī valūta var atšķirties no tās, kuru Jūs varbūt izvēlējaties viesnīcu saraksta apskatīšanai.

 

Ja Jūs rezervējat istabu uz ilgāku laiku, atsevišķās dienās cena var mainīt, bet šī priekšrocība tiek automātiski ievērota, piem. nedēļas nogales vai sezonas cenas un speciāli piedāvājumi. Šādā gadījumā Jūs redzat viesnīcu sarakstā vidējo cenu, viesnīcu detalizētajā sarakstā tiek uzrādītas atsevišķas dienas cenas.

 

Vai es varu uzticēties rezervēšanai un būt pārliecināta/­ts, ka viesnīca saņems apstiprinājumu?

Jā! Šis process norit automātiski un tiek ieprotokolēts HRS sistēmā. Visas Jūsu rezervēšanas norises balstās uz detalizētām regulām, kas ir noteiktas līgumos starp atsevišķām viesnīcām un HRS. Gadījumā, ja tomēr viesnīcā ir radies kāds pārpratums vai nevienprātība par HRS apstiprināto un garantēto cenu, vienkārši piezvaniet HRS.

 

Kas notiek, ja es ierodos viesnīcā „par vēlu”? Vai var rasties izdevumi?

Tas ir atkarīgs no Jūsu rezervēšanas veida.

 

1. Bezmaksas rezervēšanas atcelšana neierašanās gadījumā - Standarta rezervācija

Ja Jūs zināt, ka Jūs ieradīsieties viesnīcā vēlākais līdz plkst. 18.00 pēc vietējā laika, tad Jūs izdariet rezervēšanu, ar kuru viesnīca Jums katrā ziņā rezervē istabu līdz plkst. 18.00 pēc vietējā laika. Tā ir „Standarta rezervēšana“. Šajā gadījumā nav nepieciešams norādīt kredītkartes numuru.

 

Gadījumā, ja Jūs līdz plkst. 18.00 nevarat ierasties un neinformējiet par to viesnīcu, Jums paredzētā rezervēšana tiek atcelta automātiski un bezmaksas, t.i., Jums nerodas nekādi izdevumi. Tieši plkst. 18.00 viesnīca rezervētās istabas var izīrēt citām personām. ­ Ja Jūs „Standarta rezervēšana“ gadījumā paziņojiet viesnīcai, ka Jūs neieradīsieties, katrs no viesnīcu partneriem tomēr priecāsies par Jūsu laipno žestu.

 

Gadījumā, ja Jums ir iespējams ierasties viesnīcā tikai pēc plkst. 18.00, arī tā nav problēma. Viesnīcai tas ir tikai jāzina. Lūdzu, informējiet viesnīcu tieši par savu vēlāku ierašanos. Viesnīcas tālruņa numuru Jūs atradīsiet savā rezervēšanas apstiprinājumā.

 

2. Iespējams maksāšanas pienākums neierašanās gadījumā - Garantētā rezervācija

Jūs varat ierasties viesnīcā tikai pēc plkst. 18.00 pēc vietējā laika. Šajā gadījumā Jūs izdariet rezervēšanu, ar kuru viesnīca Jums rezervē istabu uz visu nakti. Tā ir „Garantēta rezervēšana“. Gadījumā, ja Jūs neieradīsieties viesnīcā vai ja Jūs neievērosiet apstiprinājumā uzrādīto rezervēšanas atteikšanas termiņu, Jums rodas maksājuma pienākums pret viesnīcu, jo viesnīcai būtu bijis iespējams izīrēt šo istabu citam viesim. Lai nodrošinātu garantētu rezervāciju, ir nepieciešams norādīt derīgu kredītkartes numuru.

 

Vai HRS sistēmā ir noteikta iepriekšēja samaksa vai ierobežotas atteikuma iespējas?

Tikai absolūtā izņēmuma gadījumā. Un tikai tādā gadījumā, ja viesnīca HRS viesiem papildus piedāvā ārkārtēji izdevīgu cenu. Par to viesnīca piesaista rezervācijai īpašus nosacījumus. Tas attiecas, piem., uz „HRS karsto piedāvājumu” vai īpašām numuru cenām, kur jau rezervēšanas nosacījumos ir noteikts pienākums veikt iepriekšēju samaksu: tad rezervāciju iespējams atcelt tikai ar īpašiem nosacījumiem vai nav iespējams atcelt vispār, ir nepieciešams veikt iepriekšēju samaksu viesnīcai, maksa nekavējoties tiek ieturēta no Jūsu kredītkartes. Šīs rezervācijas vienmēr ir pieejamas tikai kā garantētās rezervācijas un vienmēr tikai, norādot kredītkartes datus. Arī šādā gadījumā Jūs vienmēr no HRS saņemsiet apstiprinājumu par savu rezervāciju, izmaiņām vai atteikumu.

 

Kad rezervēšanai ir nepieciešama kredītkarte?

Atsevišķās situācijās viesnīcas pieprasa kredītkartes numura uzrādīšanu, lai tiktu nodrošināta kāda rezervēšana, piem., vēlas ierašanās gadījumā viesnīcā, kāda gadatirgus vai pieprasītas sezonas laikā vai tūrisma reģionos, kuros tukšas, paliekošas, neatteiktas istabas nevar izīrēt tālāk „garām gājējiem“, tā, kā tas bieži ir iespējams pilsētā. Kredītkartes numuru pārraidi HRS veic ar jaunākās kodēšanas tehnikās (SSL) palīdzību.

 

Kur notiek norēķināšanās par rezervēto viesnīcu istabām?

Parasti uz vietas tieši viesnīcā. Izņēmumi attiecas uz „HRS karsto piedāvājumu” vai cenām, kur jau rezervēšanas nosacījumos ir noteikts pienākums veikt iepriekšēju samaksu. Iespējamā iepriekšējā samaksa tiek maksāta nevis HRS, bet vienmēr tieši viesnīcai, kura arī uzņemas maksas ieturēšanas veikšanu no Jūsu kredītkartes.

 

Vairāk informācijas: sk. HRS.com

Pieraksties mūsu jaunumiem:
Seko mums: Facebook Linked In В контакте

Sazinies ar mums
Drošības kods
No 2021. gada 1. oktobra ieceļošanai Apvienotajā Karalistē ES pilsoņiem tiek atzīta tikai pase, ID kartes vairs netiks atzītas par derīgu ceļošanas dokumentu. Vairāk informācijas lūdzam skatīt mūsu vietnes ziņās.