Sūdzības, pretenzijas, palīdzība

Kā es varu pieteikt sūdzību vai pretenziju? Kāds ir to izskatīšanas termiņš?

Aģentūra saņem Klientu sūdzības un pretenzijas tikai rakstveidā uz e-pastu info@justfly.lv. Lūgums norādīt savu tālruņa numuru, lai mēs varētu operatīvi sazināties ar Jums detaļu noskaidrošanai vai citiem mērķiem. Sūdzības un pretenzijas tiek izskatītas saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu, to izskatīšanas termiņš ir 10 dienas.

 

Kādos gadījumos Jūs varat man palīdzēt realizēt savas tiesības attiecībā uz aviokompāniju?

Aģentūra uzņemas palīdzēt Jums jautājumos, kad saskaņā ar aviokompāniju noteikumiem Jums tiek piedāvāts alternatīvs lidojums vai iemaksātās naudas atgriešana. Šādos gadījumos Aģentūra negarantē Jums pozitīvu iznākumu, taču informēs Jūs par lietas izskatīšanas gaitu pirmo reizi 10 dienu laikā no pieprasījuma saņemšanas brīža un vēlāk 5 dienu laikā no Klienta pieprasījuma saņemšanas. Visas Jūsu labā saņemtās summas tiks pārskaitītas Jums 3 darba dienu laikā no atbilstošā maksājuma saņemšanas no Pārvadātāja. Visa komunikācija tiek veikta rakstveida uz e-pastu info@justfly.lv.

 

Vai es varu caur Jums pieprasīt kompensāciju no aviokompānijas, kad man rodas šādas tiesības?

Nē, Aģentūra neuzņemas atbildību par Jūsu tiesību realizēšanu un kompensācijas pieprasīšanu no aviokompānijām likumdošanas paredzētajos gadījumos, piemēram, reisu atcelšanas, kavēšanas gadījumos vai pasažieru bojājumu un nāves gadījumiem.  Šīs prasības Jums jāceļ pret aviokompāniju patstāvīgi. 

 

Kādas ir manas tiesības vērsties ar sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)?

PTAC kompetencē ir sūdzību izskatīšana par lidojumiem, kas izlido no Latvijas, kā arī lidojumiem, kas izlido no trešajām valstīm (attiecībā uz ES) uz Latviju. Sūdzības par starpgadījumiem, kas notikuši citā ES valstī, skata attiecīgās valsts izpildiestādeUzmanību! Pirms vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, cietušajiem pasažieriem vispirms jāvēršas pie aviokompānijas!

 

Sūdzību veidlapa latviešu valodā un angļu valodā. Šī sūdzības veidlapa izmantojama vienīgi iekāpšanas atteikuma, lidojuma klases pazemināšanas, lidojuma atcelšanas vai ilgas kavēšanās gadījumā. Veidlapu var izmantot, lai iesniegtu sūdzību aviokompānijai un/vai valsts izpildiestādei. Vairāk informācijas lūdzam skatīt PTAC mājas lapā

Pieraksties mūsu jaunumiem:
Seko mums: Facebook Linked In В контакте

Sazinies ar mums
Drošības kods
No 2021. gada 1. oktobra ieceļošanai Apvienotajā Karalistē ES pilsoņiem tiek atzīta tikai pase, ID kartes vairs netiks atzītas par derīgu ceļošanas dokumentu. Vairāk informācijas lūdzam skatīt mūsu vietnes ziņās.